Grabbar och shopping?!

Att karlar ofta inte är speciellt sugna att gå och shoppa är kanske något som många känner igen. Min bror är precis likadan, skillnaden är bara att man får tvinga honom prova saker som han behöver. Så jäkla envis är han. Dagen till ära var han i behov av vinterskor, går inte att gå med sneakers hela vintern och speciellt inte när det är flera decimeter snö på dåligt plogade trottoarer. Det hela slutade iallafall med att han satt på sin plats och jag och mamma försökte hitta skor som han kunde acceptera att använda. "Gubbskor" eller "är jag 40+" var de vanligaste kommentarerna till mammas förslag och det förstår jag hahaha. Tillslut och efter mycket om och men blev det ett par lite högre sneakers med foder i. Men jag skrattade gott åt hans stil. Engagemanget är rörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0