Förkylning och fiskspa

Jahapp. Såklart åkte man på en förkylning under natten. Jävligt skumt egentligen. Börjad hosta bara sådär igårkväll när jag och Malin låg och kollade på film. Sen har det fortsatt och jag har sovit skit. Förhoppningsvis kanske det inte blir något långvarigt iallafall. Känns att jag haft nog med skit nu. Annars skyller jag på pappa som varit förkyld hela veckan och honom har man ju hängt med såklart.
 
Annars ska jag snart bege mig in till stan. Jag och Emilia ska testa fiskspa. Det är lite skräckblandad förtjusning faktiskt. Fiskar ska alltså nagga på mina fötter först, följt av fotmassage och jag som är kittlig. Framförallt ogillar jag fötter, att hålla på med fötter och att någon annan ska hålla på med mina. Det kommer med andra ord bli intressant. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0