Dygnsrytmen är fortfarande knas

Min dygnsrytm har fortfarande inte fixat till sig efter operation och alla smärtstillande tabletter. Har iallafall bestämt mig för att dra ner helt på morfinpreparatet från imorgon. Jag vill ut och gasa i snön och det får jag inte så länge jag äter tabletten. Mår så bra att den inte behövs heller.
 
Sover som en gris gör jag ändå. Somnar väl vid 01-02. Vaknar till av katten vid 06-07 å somnar sen om till 10-11. Halva dagen har ju gått innan jag tar mig upp haha. Men får göra något åt det då jag sa till min handläggare på FK ang min sjukskrivning att hon kan göra sjukbedömning tills idag bara då jag i stora hela känner mig frisk förutom att jag är öm i ryggen, blir trött av att sitta för länge (hur konstigt det än låter är det skönare att stå/gå) samt att jag inte får bära tungt. Så det är en bra milstolpe tycker jag.
 
Gårdagen var för övrigt riktigt trevlig och mysig. Underbart när man får låna företagsbiljetter och så är matchen toppenbra. Västerås tog tidigt ledningen, slappnade av så att Almtuna kunde komma tillbaka och fick sen kriga till sig det sista målet som gjorde att de vann med 5-4 till slut. Kul att se Backlund och Berglund in action. Berglund verkar ha ett förjävla humör dessutom haha.
 
Tog mig en promenad hem efter matchen, är ju 20 min gång hem till mig bara från ishallen. Stannade dock hos mamma på vägen och åt varma mackor innan jag knatade hemåt och kröp ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

woow. gud så spännande!! undra om du kommer få tre barn. ahahha. har du sett nån ande nån gång?

2012-12-07 @ 14:02:27
URL: http://psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0