Dålig uppdatering

Har varit upptagen med så mycket annat att jag inte haft tid att uppdatera bloggen. Inte för att jag tror att det gör så mycket då andra har minst lika mycket att göra för att hinna läsa bloggar.
 
Jag har iallafall haft en bra jul. Till och med juldagen blev lugn då jag fortfarande inte varit helt okej efter matförgiftningen i lördags natt. Har fortfarande inte kunnat äta som vanligt men igårkväll var första måltiden utan att bli illamående efter. Tror detta är första julen då jag gått ner istället för upp hahaha. På gott och ont.
 
Håller på och storstädar här hemma i väntan på Juniorkronornas andra match. Min lägenhet har sett ut som kaos alltför länge nu så det var definitivt dags att göra något åt det. Har varit ute med allt skräp, städat badrum och kök samt röjt undan det mesta som varit ivägen överallt. Nästa steg blir väl dammsugning men först hockey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0