Att vara tvärtom

Folk gnäller på vädret, allt från snö, kyla, SJ, UL, you name it. Men inte jag! Jag försöker få med mig mamma ut och gå en liten promenad. Känner mig sjukt rastlös att jag i protest inte ens kan sitta med jämn vikt på båda skinkorna som det står på "skötselreåden" efter ryggoperation. Hur kul är det, tror inte ens jag satt så när jag inte var nyopererad och det var inte pga smärta utan att det är skönare att dega på ena skinkan i taget. Så nu vet ni det. Nu ska jag försöka sitta rakt, stå rakt med lagom svank osv. Det är svårare än man tror.
 
Ska även tillägga att jag tycker övningarna jag måste göra 1-3 gånger om dagen x3 repetitioner är skittråkiga. Behöver jag nämna att de gett mig träningsvärk dessutom. Helt sjukt seg i magen i gårdagens övningar. Hur är det möjligt men det är ju som situps liksom. Har inte ens gjort sånna sen jag inte kunde träna.
 
I vilket fall som helst behöver jag en promenad om jag inte ska bli galen. Satt inne hela dagen igår, varför vet jag inte riktigt men fick inget gjort så då fick det vara helt enkelt och det känns direkt. Benen och kroppen spritter av energi så snökaos eller inte... JAG ska ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0