Tisdag 14 augusti

Dagen har gått sjukt fort. Nu sitter jag här och ska väl snart börja med middagen. Tanken är att jag ska med pappa till Knivsta efter det. Blir lite raggarbilar och fika innan det är dags att fara hem igen. Måste verkligen försöka vända tillbaka dygnet eller så är det bara så att jag måste sova lite mer just nu och då blir det sängen tidigt. Igår gick jag och la mig före kl 22 efter att jag legat och halvsovit i soffan hela kvällen.
 
Insåg även idag på jobbet att den här staden är mindre än man kan tro. Vi hade två stycken på besök som vi diskuterade retorikutbildning för våra chefer med. Båda har jag träffat tidigare när vi fick hjälp med intervjuteknik och annat på Akademikum innan praktiken började. Roliga var väl att ena kände igen mig också, det är bra (tror jag). Ska bli kul att se vad det blir av det hela iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0