Tärnsjö och Mongolisk BBQ

Idag blev det en sväng till Tärnsjö eller nästan, Hebron som ligger precis bredvid. Fika med lite släktingar på pappas sida som man inte träffar alltför ofta och de är ju inte direkt unga längre så man får ju offra sig. Kan konstatera att jag är ett antal myggbett rikare efter denna tripp. På vägen hem stannade vi på Java och åt mongolisk bbq buffé å lite sushi på det. Mongolisk bbq är så jäkla gott alltså! Är toppen när man får välja sina egna råvaror som de sedan steker på.
 
Älskar verkligen min nya hårfärg måste jag tillägga! Ungefär såhär road såg jag ut över alla mygg, insekter och sol i ögonen just när bilden togs ;) hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0