Pantene Pro-V produkter

Vill påminna om att jag buzzar om Panetene Pro-Vs hårdvårdsserie. Det var några dagar sedan jag skrev om det precis när jag fått hem paketet. Nu har jag tvättat håret med deras schampoo och balsam för normalt/tjockt hår några gånger. Jag gillar den här produkten, jag känner att mitt hår känns annorlunda. Eftersom jag har lockigt hår känner man direkt skillnaden mellan bra och dåliga (sämre) produkter.
 
Tänkte passa på att ge lite mer information om produkterna innan jag delar med mig av de produkter jag fått hem.Eftersom jag inte orkar skriva ut all text så tog jag bilder på allt material. Jag hoppas att texten syns!
 
Vilken hårtyp har du?
 
Här kan du läsa mer om de tre olika serierna som Pantene Pro-v erbjuder.
 
Vilken skulle du välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0