Middag, massage och dimma

Blev bjuden på middag och lite efterrätt hos mormor igår efter att pappa varit här och fixat nätet i mitt köksfönster. Har ju nät pga att Tingeling inte ska gå ut på fönsterbrädan (och ramla ner). Sen bar det av till Svista där jag går på massage hos en tjej som är jätteduktig! Märktes stor skillnad i hur kroppen hade reagerat efter förra gången, var inte alls lika stel i musklerna. Vänster sida där diskbråcket sitter är ju värst på alla sätt och vis. Hela ryggen och delar av andra funktionsmuskler som kopplas till ryggen blir lidande just nu. Saknar att kunna träna som faan alltså! Måste ta tag i mitt liv igen känner jag. Efter 7 september har jag ju ingen aning om vad som händer om jag inte blir kvar på Länsstyrelsen. Efter massagen bar det av till Lindsbro för lite djurskötsel, skitsnack och plumpspel. Måste rycka upp mig, börjar bli riktigt dålig på det hahaha. Hamnar alltid mitt i, jag vill ju vinna ;). Var rätt dimmigt på vägen och fick till en riktigt bra bild på solnedgången och dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0