Mådde som jag förtjänade igår

Efter en underbart kul lördagskväll/natt som slutade på ett mycket annorlunda sätt så mådde jag helt klart som jag förtjänade igår morse när jag vaknade. Bakis.se är bara förnamnet om man säger så. Blir helt klart problem när jag inte kan dansa och göra av med det jag häller i mig utan blir sittandes. Dessutom verkar det som att drinkar och cider/öl bjöds åt höger och vänster. Kan glädja mig åt att jag inte drack någon shot iallafall.
 
Det tog ganska lång tid innan jag kunde få ner något i magen som stannade där. Låg och mådde riktigt risigt och kollade på OS. När jag väl började kunna äta stekte jag ett ägg som jag nästan inte fick ha själv iallafall. Klart Tingeling skulle ha sin del av kakan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0