Fitnessnudlar

Dagen har kommit. Har haft mitt paket från Fitnessguru.se hemma i nästan 2 veckor och har inte vågat testa än faktiskt. Har börjat dricka shakes på morgon och nån gång under dagen.
 
Ser lite skumt ut faktiskt, små knutar ;)
 
Gjorde en röra på lax och Creme fraiche franska örter.
 
Tycker att nudlarna tog åt sig smaken väldigt bra. Konsistensen var ungefär som al dente kokt spagetti tycker jag. Så för mig är det en hitt! Testa om ni vill dra ner på kolhydraterna, jag tycker även att jag blev mätt. Sen återstår det kanske att se hur länge jag är det ;)

Kommentarer
Postat av: Nina - HealthyHeroes

Mm ser gott ut :) har en liten förfrågan om du kan maila mig :)

Svar: Hej,jag ska försöka att maila när jag kommer hem från jobbet.
Emma

2013-10-30 @ 11:25:34
URL: http://healthyheroes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0