En dag i sommarens tecken

Sjukt härligt väder var det igår. Hann dock inte pressa så mycket som jag velat. Jag och Sandra låt på gräsmattan och läste ett tag. Hon körkortsteori och jag, Angelologi - Änglarnas tecken. Den har potential men har inte kommit så långt än. Rapport kommer när jag är klar ;).
 
Men vi plockade massa hallon medan de andra höll på flytta malins möbler till huset där hon ska bo. Jag är ju lite invalido så får hålla mig på sidan. Gick runt med min nyfunna vän, käppen! hahahaha
 
Sen gjorde jag och Sandra hallon och rabarberpajer, satan så gott det var alltså. Jag älskar ju syrligheten, äter ju rabarberna som de är annars! Målade naglarna i lite roliga färger (visar i nästa inlägg) och så avslutades kvällen med plump. Jag vann inte kan jag säga, men det var nära! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0