29 augusti

Årets första höjdpunkt infaller imorgon. Lady Gaga i Globen, som jag längtat sen i april så vi köpte biljetterna och nu är det alltså dags.

Annars är jag dagen till ära trött som en sengångare. Vaknade till vid 02 inatt av att grannen diggade musik. Har ingen aning om när han slutade men det tog ett tag innan jag somnade om iallafall. Meeen sånt är livet ibland. Det är bara att ta sig i kragen och jobba på. Hatar att jag känner mig omotiverad att gå och jobba de få dagarna som är kvar nu. Blir väl 8 stycken med idag. Och det finns fortfarande en del jobb kvar att göra, dvs förberedelser inför både introduktionsutbildningen för nyanställda och personaldagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0