Typiskt!

Har sovit skitbra inatt, somnade typ halv 11 och det var skitskönt kan jag lova. Kände mig inte så trött men orkade inte kolla på tv när jag väl låg i sängen så det var ju bara att släcka. Så vaknade jag kl 06 pigg som bara den men låg kvar till klockan ringde halv 7.

Håller på och laddar för ännu en dag på jobbet. Jag trivs jättebra, igår blev det dock inte så mycket att göra för min del. Jag höll mig sysselsatt genom att fråga andra om de behövde hjälp med något men eftersom chefen var upptagen mest hela tiden så kunde jag inte tala med henne.

Idag ska vi iallafall ses på morgonen och prata lite rekryteringsrutiner. Har kollat igenom deras gamla dokument och kollat på det ntya material de fått från företaget som utbildat dem i kompetensbaserad rekrytering. Så dokumentet ska uppdateras, något som kommer bli min uppgift. Har en del idéer för det hela. Eller ja, det behövs uppdateras iallafall. Imorgon är det halvdag, eller kanske får vara hemma.

Sen är det såklart typiskt att jag inte har så ont i rygg och ben idag när jag ska till läkaren i eftermiddag. Vad är grejen liksom? Jag vet jag borde inte klaga för jag har hellre lite ont eller inge än mycket ont! Dags att packa väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0