Sova vad är det

Det tog 1 vecka för mig att komma in i vakna tidigt rutiner. Alltså har jag vaknat tidigt hela helgen. Men men, jag har gått och lagt mig ganska tidigt också för det har inte funnits något att göra. Igår satt jag väl och kollade lite på tv i min ensamhet. Det är värdelöst när man inte kan hänga med folk ut och liknande bara för att man har ont. Jävla skitgrej alltså. Men tid hos läkaren på onsdag så ska fan få till en röntgen!

Eftersom jag ändå var vaken så tidigt passade jag på att tvätta lite! Så snart är tvätten klar att hämta. Undra om min rygg och ben vill samarbete med mig idag så jag kan klara av att kolla på isracing på Studenternas nån timme. Jag hoppas verkligen det för det är kul att gå på. Men kan jag inte stå och kolla utan att ha ont så får det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0