Törnrosa eller?

Jag bara sover och sover och sover. Tyckte jag gick och la mig tidigt för att vakna tidigt och sedan komma ur sängen tidigit. Okej allt är relativt när jag menar tidigt menar jag inte före kl 9 men att sova och vakna kl 11 var inte planerat om jag säga så. Ingen idé att äta frulle nu och gå direkt på lunchen. Inte mig emot då jag inte är en frukostmänniska direkt.

I vilket fall så vaknade jag ju upp till regn och rusk. Jag behöver då inte direkt ha bråttom med någonting idag så jag hinner söka den dagliga dosen av jobb (om det finns några nya att söka).

Bjuder på några bilder från helgen sålänge!




Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja det är fruktansvärt hur våra djur får lida för att vi ska ha mat, då är vi bäst i världen på djurhållning i Sverige och det är ändå inte bra...



Ja finns ju fler kriterier att uppnå än att man bara är fin vad gäller djuravel. Bonnkattungar finns det ju redan alldeles för mycket av, föreningarna svämmar över av dem så avrför skapa mer paroblem?

En sund renrasavel stödjer jag, det är inte ofta man ser raskatterna som kan ha kostat upp till 8000 kr på gatan, det händer men inte alls lika ofta.



Ja såg det programmet också, vidrigt och stackars djur! Allt för att vi människor ska var nöjda!

Vi är en fruktansvärd hemsk art!

2011-09-07 @ 12:19:14
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0