Testar Great. från AXA

Fick med mig lite smått och gott från Career Days igår och en av dem var en bruka med gröt från Axa. Typ ready to go gröt, som en risifrutti eller annat mellanmål. Jag tyckte den var jättesmart. Tog en med äpple/kanelsmak.


Det enda man gör är att tillföra varmt vatten upp till en markering på bruken, låta den stå 1 minut så det gojsar till sig och sen kan man äta den. Hur lätt som helst att ha med sig ut i skogen eller vart som helst. Går ju lätt att ta med sig en termos med varmt vatten och eftersom det är torrvara så behöver man ju inte bekymra sig om att hålla det kallt som med tex. en risifrutti.


Vad tyckte jag då. Jo den var god och helt okej om man gillar gröt. Det fanns lite frön och grejer i den men jag saknade lite salt faktiskt. Man hade kunnat ha i lite allt innan men å andra sidan så är inte jag nån grötälskare så jag ska väl inte klaga. Men mätt det blev man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0