Sovit rysligt dålig

Har sovit väldigt dåligt inatt. Oroligt och jaa jag vet inte. På tok för några timmar också. Syster behövde prata inatt så tror vi la på luren vid 2 tiden då höll jag på å somna. Sen vaknade jag under natten av världens jobbigaste dröm. Är ju så inne i dieten och livrädd för ett felsteg haha. Vilket märktes i drömmen då jag tydligen utan att tänka mig tog en stor tugga av en snickers... Lägger ifrån mig den kvarvarande bitet och tuggar lugnt och sen nån sekund senare så upptäcker jag vad jag gjort och faan helvetet är löst. Jag blir helt hysterisk för jag nu måste börja om med att komma in på fettförbränningen igen. Vaknade med ett ryck och jaa.. Har jag gått och blivit livrädd för mat? hahaha

Sen ringde min syrra halv 9 imorse och väckte mig igen. Men nu är jag iaf uppe och har duschat så det är ett plus. Nu ska jag betala räkningar, fixa med internet, ringa och säga upp mitt abonnemang bla å så hoppas jag hinna dammsuga så det är rent när jag kommer hem med Tingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0