Skitväder!!!

Kan det sluta regna eller?! Jag tycker det har regnat tillräckligt med tanke på att det öste ner heeela dagen igår förutom när jag skulle iväg vid halv 7 på kvällen. Det var på håret då när det öste ner igen 30 min innan jag skulle åka.

Idag vaknar jag också av att det öser ner. Positivt är att de satt igång värmen i elementen redan vilket för att det inte blir lika fuktigt inomhus. Men med tanke på vädret får jag väl klura ut något att göra inomhus. Kanske de saker som jag inte gjorde igår? Tydligen väldigt svårt att ta tag i vissa saker även om man har tid!

Dessutom känns det som att man sover mycket längre när det är såhär bara för att det är mörkt. Jaja var iaf uppe före 10 det måste ju vara ett plus. Är inne i en sovaperiod just nu. Inte för att det gör något då jag ändå går och lägger mig vid 00. Göra det jag behöver under dagen gör jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0