Nu äre helg med Tybblemaffian!!

Hela dagen har gått till att städa och dona här hemma. Har dessutom tvättat. Vad inte så mycket tvätt denna gång men det är ändå skönt att bli av med. Fick precis något i magen så jag står mig till middagen som kanske blir efter 18 nån gång. Om ca 1 timma ska jag hämta upp Gabi vid bussen. Sen kommer Anna och Emelie nån gång mellan 16-17. Sist men inte minst kommer Catarina vid 18 tiden. Kommer vara fullt hus hela helgen så jag kommer inte hinna blogga något. Så blir väl uppdatering när folket åker hem på söndag! Blir en helg av galenskaper. Tyvärr kunde inte hela Tybblemaffian samlas, 1 saknas men annars blir vi fulltaliga!

Ha en trevlig helg!

Tybblemaffian






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0