Mitt lilla bildprojekt

Jag har ju hållit på med ett litet projekt här hemma och ja det har tagit tid. För det första så blev det problem med en beställning och sen har det varit lite ont om pengar i kassan att fixa det sista. Men nu är det klart. Det enda som saknas är att det ska upp på väggen. Min såkallade "egovägg". Som sagt jag var väldigt nöjd med bilderna från fotograferingen i somras och ville ta fram några bilder som jag kan kolla på och få beviset framför mina ögon att jag inte är ful osv. Mitt sätt att jobba med självförtroende och självkänsla. Vad spelar det för roll om andra säger det om jag inte ser det själv. Jag måste se och förstå det själv för att kunna uppskatta vad andra säger.

Hoppas kunna få upp dem imorgon, men behöver lite hjälp med det.



Kommentarer
Postat av: gabi

riktigt snyggt emma! nu blev jag görsugen att göra samma sak :) kanske blir det två egoväggar hemma hos dig till slut? ;) haha

2011-09-21 @ 22:58:15
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0