Måndag den 12e september

Idag börjar mitt nya liv. Det som innebär ändrade kostvanor och nya motionsvanor. Men vad gör man inte? Det är inte så allvarligt som det låter. Berättar mer sen... kanske ;)

Natten har varit förjävlig. Började med halsont igårkväll, något som jag typ bara har i samband med feber. Vilket för övrigt brukar vara något jag åker på varje höst när skitvädret kommer igång, ibland lite senare men på hösten då blir jag sjuk men typ enda gång om året. Jag blir nämligen inte sjuk speciellt ofta. Feber är 1 gång om året, magsjuk aldrig, minns inte när jag var det senaste. Fyllesjuk, ja det brukar vara självförvållat ;)

Så natten har känts som om jag legat och feberyrat, varmt och svettigt plus att jag varit så svag att det varit en kraftansträngning att ta sig till toaletten. Tingeling har vakat över mig hela natten kan jag säga, nästan så jag tror att hon inte sovit något. När jag "rest" mig ut i sängen för att gå till toan har hon kommit springandes och kurrandes, och gått med mig till toan sen tillbaka till sängen. Hon har även hoppat upp i sängen emellanåt och typ luktat i ansiktet och tryckt nosen i ögat på mig. Sen hoppat ner eller lagt sig vid fotändan.

Hur söt är hon inte? Hon måste ju ha känt av att något var fel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0