Kluven

Idag ska jag träffa en person som jag kanske egentligen inte har något emot. Vi har känt varandra, men skulle inte påstå att vi gör det nu. Vi är snarare bekanta från långt bak i tiden. Ja så långt bak i tiden som första skolåret.

Dilemmat är dock att han tillhör en tid och en del av mitt liv som jag vill glömma och helt lämna bakom mig... Kan inte rå för att detta rör upp massa jobbiga minnen. Men jag är inte den personen nu, jag är starkare än så. Ingen kommer någonsin få trycka ner mig på det sätt som det var då!

Men jag gillar inte situationen! Ärligt talat...

Anledningen till detta möte är möjligheten till ett tillfälligt jobb... jag tänker och vill fortfarande jobba med det jag är utbildad för. Vägrar kasta bort tre års studier, vilket egentligen är fyra om jag ska räkna med Uppsalas PV-program.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du klarar det,får tänka att det bara är jobb!

2011-09-18 @ 13:31:49
URL: http://svedman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0