Jobb på G

Ibland önskar jag att de kontakter jag verkar ha kunde ploppa upp lite tidigare. En gammal vän skrev till mig på facebook igår om att han håller på starta eget eller nått och hade tänkt på mig. Dubbelkollade vad jag hade för utbildning (nu igen) och så pratade vi lite allmänt om vad det innebar.

Med det så har jag kanske fixat jobb till både mig och Emilia. Vi ska ses på söndag och diskutera så får vi se vart det leder men han sa iaf att han troligtvis kunde fixa jobb åt mig. Även om det kanske inte är jobb som jag är utbildad för så är det något till att börja med (?). No offense liksom men jag vill jobba med rekrytering, lite arbetsrätt, arbetsmiljöfrågor osv. Åååå längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0