Jäkla envis

Kom hem med Tingeling för ett tag sen och sedan dess har jag fått springa runt och passa upp på henne. Ligga i buren eller på en handduk, det går inte. Hon ska vingla runt och ramla omkull helt enkelt. Slutade med att hon är ju så groggy och vinglar att hon inte hann till kattlådan så hon kissade en stor pöl liggandes på golvet. Toppen nu luktar hon kiss också.

Efter lite mer vinglande ser jag att hon kommer att spy. Så jag försöker skynda mig fram med en tidning för att inte behöva torka upp på golvet men hon ramlar och typ spyr halvliggandes precis bredvid. Så traskar hon vidare, tror jag hörde henne i badrummet nyss i lådan som har helt ny sand.

Supernöjd med jobbet veterinären gjort, ser inte mycket ut alls samt att han sytt med någon ståltråd som gör att hon inte kommer vilja slicka eller bita för att det är obehagligt. Bra att hon slipper tratt! Så nu blir det tillbaka om 14 dagar för att ta bort stygnen.

En groggy kissemiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0