Jag gör ett nytt försök

Dagens planer:
1. Plantera min blomma
2. Promenad till pappa och tillbaka (planerar att sno hans stegräknare)
3. Söka jobb

Det där borde ju inte vara så jäkla svårt att klara av eller vad säger ni?

Har varit mycket lat och inte sugen på någonting de senaste dagarna. Suttit framför datorn eller legat framför tvn och så kan vi inte ha det. Promenader måste gås varje dag och där med basta sen så känns ju söka jobb ganska centralt det också. När jag är klar med det kan jag väl greja i hushållet, ett steg i taget.

Har för övrigt en förkylning i kroppen som det känns. Vaknade med svullet öga av en vagel, dessutom håller jag på att få munsår och jag får ALDRIG munsår. Det är lite äckligt faktiskt. Just nu bara en blåsa men ja få se vad som händer med den. Kan iofs vara höstdepp pga detta jäkla skitväder, men för att tänka positivt det är iaf uppehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0