Infektion/Inflammation

Det står ju ganska klart att jag fått nå skit i läppen. Jobbiga med det är uppenbarligen reaktionen. Jag får ju inte sår och sådant så ofta eller blir sjuk så antar att hela kroppens försvar nu vill vara med för en sån "liten" grej. Infektionen har lett till att jag först inflammation precis på stället dvs munsår. Dock är det jobbiga att det känns i hela vänstersidan av ansiktet... Jag har lite ont i käken, tandkött, lite upp till ögat så det är irriterad. Det får även ner i halsen så det gör lite ont i örat när jag sväljer samt att jag är öm i körteln under hakan.

För ett litet munsår!!! Heeelt galet tycker jag men det kanske går över snart. Hoppas det ser lite bättre ut tills jag ska till veterinären med Tingeling iallafall! Det är inte snyggt!

Ska passa på och kolla om det finns nå jobb från igår att söka medan jag ändå väntar på 3e Formel 1 träningen. Den brukar vara kl 11 men jäkla Singapore-tid gör att det är kl 13 istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0