Imorgon händer det

Imorgon är det en hel del saker att hålla reda på känns det som. Till att börja med går jag in i vecka tre på dieten. Helt galet vad tiden gått fort om ni frågar mig. Annars måste jag ringa och säga upp mitt mobilabonnemang på förmiddagen och så ska jag även beställa hem internet. Kommer inte fungera med endast mitt mobila om Gabi också ska bo här. Comhem har ju så smart gjort modemen så de har trådlöst i ett nu så bara att trycka på en knapp så har man trådlöst.

Dessutom ska Tingeling kastreras imorgon. Jag känner mig ganska lugn faktiskt, tror att hon kommer vara i säkra händer. Kanske för att jag inte tror att min vän Isabel skulle gå till en veterinär hon inte gillar haha. Farmor är också positiv, hon tycker det ska bli jätteintressant. Låter som om hon tänkt vara med under operationen haha.

Tingeling var lite rastlös idag så lät henne inspektera ena överskåpet medan jag diskade...


Kommentarer
Postat av: Isabel

Han brukar inte tillåta att man är med under operationer så att ni vet det.

JA hon öär onekligen i bra händer! jag har ju sett honom både som kund och som medarbetare och har alltid varit mer än nöjd hos honom, han är verkligen den bästa! Bra på att hantera djuren och besittr mycket kunskap!

2011-09-26 @ 10:56:13
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0