Idag kommer bli en bra dag

Jag känner det på mig. Idag är en bra dag. Kanske för att regnet är borta och solen skiner? Nej inte bara. Idag kommer Gabi till stan igen. Hon ska på intervju hos Soc. Men vi ska därför luncha inne i stan före och när hon är på intervju ska jag till arbetsförmedlingen och lämna lite intyg, kan inte vänta på att examensbeviset kommer så får skriva ut betyg. Sen ska jag hämta ut biljetter till Career Days i Stockholm imorgon.

Sen ska väl jag och Gabi traska hemåt. Handla lite så vi kan göra egen pizza ikväll. Sen är det väl inte mer än att dega framför tvn ett tag och gå och lägga sig tidigt. Vi måste åka hemifrån före kl 10 imorgon.


Kommentarer
Postat av: gabi

åh va söt du är! <3

2011-09-10 @ 20:05:12
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0