Godis i stora lass

Kom precis hem efter att ha varit med mamma och Osama och handlat. Varför inte åka med och göra något istället för att sitta hemma liksom? =) Men jag är fortfarande chockad. Tror nästan att det är en dröm, känns som om vi gick och plockade godis på Ö&B i nästan en timme.

Osama har handlat godis för nästan 800 kr! Det är visserligen inte till honom själv. Har åker ju hem till Libien på lördag och godiset är till hans familj. Hade jag varit dem... det kommer vara julafton för dem. Om de hade firat julafton det vill säga haha.

Var lite pinsamt då jag hjälpte till att packa upp på rullbandet och två killar bakom kommenterade att jisses här var det godis. Inte konstigt kanske när hela korgen är full! haha



Detta är dessutom mitt 2400e blogginlägg... Hejja mig!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0