God dagens

Hallå!!

Vet inte riktigt vad jag vill säga. Är bara på jäkla bra humör idag. Det går inte att beskriva. Pigg och glad, kexchoklad ;)

Förutom att jag har jäkla ont i vänstra halvan av underkäken. Har fått ett hejdundrande munsår som blivit en stor bulle och så verkligen värker det ner i käken och även öm i körteln som sitter under. Tror tredje världskriget utspelar sig i mitt ansikte just nu. Jag har aldrig munsår så detta är både äckligt och obehagligt. Ska det vara såhär?

Jaja kanske går över under dagen...

Nu ska jag klä på mig och ta en promenad till pappa och hämta hans stegräknare. Det får nog vänta med att sätta upp tavlorna till nästa vecka då jag behöver lite hjälp med det.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jepp munsår är vidrigt och gör ont, kan trösta dig med att de ofta går över ( det onda iaf) ganska fort.

2011-09-22 @ 12:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0