Faan också!

Håller på och grejar med ett av mina projekt. Jag framkallade ju förstoringar på 5 bilder från fotograferingen i somras som jag tyckte var fina. Det till min s.k. egovägg. Yes jag behöver en sån, då jag vart så nöjd. Men vad upptäcker jag när jag ska sätta in bilderna i ramarna som jag köpte igår. Jo de har klibbat ihop i varandra och 3 bilder blev förstörda pga det. Väldigt tråkigt måste jag säga. Förstår inte hur det blivit så heller. De har legat i en byrålåda sen jag fick dem. Tror inte att fuji ersätter det hela heller. Kan visserligen skicka ett mail och kolla för detta är ju inte mitt fel precis. Har kollat på dem 1 gång när jag fick dem, då var de ok och nu har de klibbat ihop sig. Så får väl vänta ett tag med att sätta upp bilderna.

Måste säga att de två bilder som klarade sig, och nu sitter fint i sina ramar, blev jättefina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0