Dags att få lite gjort

Har skjutit saker framför mig i en veckas tid nu. Egentligen inga saker som är varken jobbiga eller svåra så förstår egentligen inte vad problemet är. Jag har några saker som jag ska ta ner i källaren. Jag har tänkt plantera min blomma i evigheter och så kanske det är dags att sätta upp något på väggarna. Tavlor, bilder osv. Det har varit tomt för länge tycker jag. Men av någon anledning så görs det ändå inte när jag går hemma hela dagarna. Sen måste jag diska, har skaffat mig ett litet berg även om jag nästan inte får någon disk alls om dagarna.

Mena göra något när hemsidan för ett jobb jag vill söka ändå inte fungerar. Typiskt om ni frågar mig men men. Det visar att vi inte alltid kan lita på att dagens teknik fungerar som den ska. Kanske ska sätta mig ner och se Sunes sommar den, det var längesen och den är underskattat även jäkla töntig emellanåt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0