Att något så litet kan ställa till det

Håller på sätta upp mina tavlor på min "egovägg" men det går sådär. Har försökt med spik och andra grejer för att få upp skiten men det går inte pga att 1. väggen är för hård så spik fungerar icke, 2. krokarna jag har som man alltid kan lita på är för små för att kunna hänga upp tavlorna på. Jag måste alltså införskaffa större.



Dessutom blir det nog inte alla bilder på samma vägg som jag hade tänkt. Med smakråd från mamma så kom vi fram till att vissa bilder passar ihop och andra inte. Alltså kommer de sitta två och två. Så blir den enda bild som är svarvit på egen vägg. Tror det blir kanon.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja om det är betongväggar so mdet brukar i lägenehetr så är det bara att ta fram slagborren och borra hål ;-)

2011-09-29 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0