Är det möjligt?!

Kan en katt löpa om igen efter 2 veckor redan?

Tingeling har påbörjat det irriterande löpbeteendet iallafall. Inte helt säker på att det är löp men hon går runt och jamar och är extra kelig. Så började det sist innan vrålandet, rumpan upp och andra beteenden kom in i bilden. Asså jag orkar inte, jag vill kunna sova om nätterna. Kanske får införskaffa tabletter haha.

Som det ser ut nu så kommer inte jag ha råd att kastrera henne i slutet av månaden. Jag får på tok för lite pengar helt enkelt. Med dieten så blir det 2000 kr i månaden, plus mat och sånt till Tingeling som är ca 250 kr och så behöver jag köpa shampo och lite sånt denna månad. Går inte riktigt ihop om man har ca 2800 kr kvar efter att alla räkningar är betalda så får väl spara 500 från denna och 500 från nästa månad.

Det löser sig väl. Ska ringa och kolla med en veterinär idag och se vad han tar.



Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja de löper ju ca var tredje vecka om de inte ör kastrerade så det är fullt möjligt!

2011-09-16 @ 15:46:29
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0