Vilken underbar dag det var igår

Igår kändes det som att det mesta gick min väg faktiskt. Ja förutom att jag måste på Jobbgaranti-möte för ungdomar (16-25 år) på arbetsförmedlingen. Vad jag hört är där mest 18-åringar som inte vet vad de vill göra med livet och där sitter jag med universitetsexamen haha.

Men annars så vad jag på bra humör. Jag sökte två jobb som jag vill ha, jag slog Emilias rekord på Fruit ninja (vilket hon meddelade att hon slagit senare på eftermiddagen iaf), jag fick ett samtal om intervju på fredag. Sverige slog som sagt Holland och är med i EM nästa sommar. Det är lite av allt bra som hände igår. Hur toppar man det liksom?

Idag ska jag väl köra mamma ut på landet och hämta grejer som hon lämnat hos Kenneth. Sen fixa träningskort, få se om det kanske blir ett träningspass senare idag. Imorgon lär jag också ha lite att pyssla med och som sagt på fredag. Skönt att det rör sig lite i min tillvaro.

Kommentarer
Postat av: Isabel

VAd snällt av dig! Jag har gjort en ny blogg med ny adress men skulle gärna vilja ha den lite personligare med bilder osv men jag är verkligen helt lost på detta!

2011-10-12 @ 11:46:21
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0