Väntar och väntar

Sitter just nu och väntar i kö på Tele2s kundtjänst. Man kan undra vilka lata jävlar som arbetar där. I fredags satt jag från 18:40 till 20:00 när det stängde utan respons. Idag har jag redan suttit i 20 minuter och har inte kommit fram än. Mailet jag skickade i fredags har inte heller besvarats. Alltså vaffan är problemet, ska det vara så? Saken är den att telefonkö inte är att tala om. Kan inte sitta i den och vänta halva dagen heller. Aja får ha chatten öppen så kanske de upptäcker att jag finns där någon gång idag.

Dessutom tycker jag det är fel att de när jag ringde för att säga upp abonnemanget i september inte informerade om att det skulle kosta 99 kr att byta till kontantkort. Liksom WTF blir det inte det automatiskt när man säger upp ett abonnemang? Det blev det när jag sa upp Telenor förra gången och de tog ingen extra avgift för det heller. Hade jag vetat hade jag sagt att jag ska byta abonnemang istället men jag tänkte inte på det. Ska man ens behöva för att inte betala massa pengar? Skulle jag ha riktig inkomst så jag inte levde på minimum varje månad skulle jag inte bry mig men nu är varenda 100-lapp så jäkla viktig.

Aja få se när de svarar. Nu är det dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0