Skönt att någon behöver min hjälp

Min moster Malin var precis här och jag hjälpte henne först med att skriva och skicka in en ansökan och varumärke till hennes och Ulricas salong. Sen satt vi även och spånade på erbjudande inför deras 1-års jubileum och inför Fars dag den 13e november. Det blev dessutom lite snack om förändringar som kan göras på Salongens hemsida så jag kan mycket administrativt. Mina mostrar är ju inte så bra på datorer och sånt. Jag ställer gärna upp när jag kan och har tid. Nu har jag massor av tid så varför inte. Vi håller även på att diskutera möjligheten till en facebook sida till företaget, vilket även den behöver uppdateras ibland isåfall. Tror att även om jag fick ett heltidsjobb så skulle jag ha tid över till att pyssla lite med sådant då och då i veckor och på helger. Det är inte så avancerat faktiskt.

Klicka på bilden för att komma till hemsidan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0