Orkar inte!!

Borde städa men orkar bara inte. Har ingen lust alls. Ingen lust med någonting faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Tror jag kör en Buffy-kväll idag. Har kommit lite mer än halvvägs in i säsong 5. Har som sagt stannat upp lite eftersom jag haft lite annat att pyssla med. Dessutom så borde jag kolla efter jobb då jag inte gjort det någon gång under andra halvan av arbetsveckan. Eller om jag ska ta det imorgon när jag har mer lust. Kanske kan kolla iallafall. Har inte alls varit så sugen eftersom utbudet varit uruselt på ren svenska. Det finns inte mycket inom rimliga krav som jag kan söka och det suuuuger. Men jag är inte bitter. Det är ingen jag kan påverka så lika bra att släppa det och göra det jag kan.

Är även lite sur på KI som inte har hört av sig än och det har gått två veckor. Jag försökte ringa i onsdags men det var möten och till slut hade hon gått för dagen. Typsikt. Sen när jag träffade min handledare i torsdags tyckte hon bara att jag skulle vänta så jahapp. Då gör jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0