Ingen rast, ingen ro

Blir inte till att bara softa idag inte. Mormor ringde precis och undrade om jag ville med en sväng till Mixmix och så till ÖB. Ja jag måste ju till ÖB då vi inte har något diskmedel eller avfallspåsar kvar. Och mixmix är väl kul, jag ville köpa lite mer grejer sist men blev inte av då jag lånat ut pengar till mamma innan. Nu kanske jag kan kolla på lite mer grejer.


Förresten var det inge fel på mobilen, var bara jag som trodde det. Tur man kan kontakta en Samsungexpert haha. Dock gick det inte som jag tänkt mig när jag skulle uppdatera programvaran i den. Får testa igen senare när jag har mer tid. Har iaf fixat det som var problemet igår så jag är nöjd. Nu måste jag bara lära mig lite mera =)

Kommentarer
Postat av: funcake

Ta & kika in på min mat- & bakblogg vettja!



Vet du tex vad tapas är?

Små mumsiga plckrätter från Spanien.



Få tips & idéer hos mig!



/ Funcake!

2011-10-28 @ 10:58:27
URL: http://funcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0