Ibland blir jag galen på teknik

Håller på och grejar med min nya Samsung Galaxy s2. Såklart är det något helvete i hela processen som ska gå åt helvete. Bara för att jag ville koppla in den i datorn och föra över EN musikfil då ringsignalerna i den SUGER! Men nej då har lilla telefonen hängt sig och går inte ens att starta om utan att den ska tycka att jag håller på med en dataöverföring som jag inte gör. Tänkte göra en fabriksinställning direkt men på något sätt tvekade jag. I vanliga fall ska endast data som jag bidragit med tas bort och allt som fanns innan ska vara kvar. Varför borde det inte vara så nu? Jag vet inte men jag har bara en magkänsla som säger mig att vänta med det till du har koll på läget. Alltså en samsung expert! Pappa sa att jag skulle ta det lite piano och andas.

För de som undrar om inlägget om spel under så är det ett sponsrat inlägg. Många bäckar små när man är arbetslös och lever på existensminimum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0