Howdy heey

Tisdag förmiddag. Det är inte alls så kallt som jag trodde det skulle vara och solen skiner. Det känns bra. Emilia kommer hit snart och vi ska söka jobb, kanske cutta lite frukt och vem vet kanske blir lite kortspel hahaha. Tror jag ska iväg i eftermiddag och hämta lite grejer med mamma. Kanske ska passa på och skaffa det där träningskortet också. Verkar ta tid att komma ner på stan! Måste till AF och lämna in kopior på mitt examensbevis också.

Fick förresten tips av AF igår ang ett jobb att söka. Jag lovar, det är mitt drömjobb (att börja med) på Uppsala universitet som personaladmin. Så ska fokusera på en "killer-ansökan" till den tjänsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0