Håller på att skratta ihjäl mig

Håller på att ta fram massa dokument, fakta och andra papper som behövs inför morgondagen. Gick in och kollade på min ansökan och ja. Ska jag vara ärlig mot mig själv så är jag förundrad över att jag får gå på intervju med tanke på världens stavfel i andra meningen. Ohh jag är sååå noggrann. Det var dessutom inte ett av de bästa breven jag skrivit iallafall. Aja lär ju inte vara svårt att överträffa det på intervjun haha!


Så nu blir det är läsa på lite papper så jag är förberedd eller ja. De har ju inga specificerade arbetsuppgifter uppskrivna i ansökan mer än att det är administrativt osv men det fattar jag ju själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0