Försöker komma igång

Idag är en sån där seg dag igen (skyller på vädret). Jag borde egentligen skylla på mig själv kanske som gymmade så förjävligt i söndags att kroppen är helt kaputt.

Ska snart iväg och besikta mormors bil. Efter det vill mamma till Mixmix och kolla in deras utförsäljning. Den har pågått ett tag så vet inte vad hon förväntar sig att hitta? Sen ska vi ut till Annelie och jaa vet inte vad vi ska göra där. Gosa med djuren och snacka skit.

Här är iallafall jackan jag tänkt köpa. Nu kostar den 990 kr istället för 1400 så bara att slå till. Det kändes lagom varm när vi provade den och att den är både vind- och vattenavvisande gör ju att kylan inte blåser igenom i vinter. Supernöjd med mitt val. Vill ha den i svart såklart så grönt inte är min färg, vit ingen idé för den blir skitig direkt, jag tycker röd är snyggt men det är inte riktigt min färg. Alltså blir det en svart jacka! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0