En ny början för folket i Libyen?

Tror inte att någon har missat att Gaddafi (äntligen) är död. Han ska ha skjutits när han försökte gömma sig. Rykten säger att han sköts en gång i huvudet och 2 i benet. Jag han lär ju inte springa någonstanns i döden ;) Och denna gång tror jag på det och därför skriver jag om det. Hittade denna bild på aftonbladet och ja en bild säger mer än tusen ord sägs det.


Jag hoppas nu att folket kan gå vidare och att det nya Libyen utan Gaddafi blir mycket bättre. Att landet blir mer öppet än vad det har varit och framförallt inte lika kontrollerat. Jag tror ändå att det är en seger för hela landet.

Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Snyggt att Aftonbladet lägger upp såndana bilder på sin hemsida. Kul för barn att läsa Aftonbladet. Apropå mycket bättre för folket. Det beror förstås för vilka. Egypten blev livet t ex tuffare för de kristna än vad det var tidigare.

2011-10-20 @ 19:44:53
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0