Bra dag?

Känner mig pigg och på bra humör idag. Kan det vara min dag kanske? Jag känner mig inte så nervös inför intervjun i eftermiddag. Tror jag är mer nervös över att köra dit hahaha men faan hur svårt ska det vara liksom? Det är nog inga problem. Satt och förberedde mig ganska bra igår, kom på några relevanta frågor. Tog även lite hjälp av Gabi för att kolla om de var okej och det tyckte hon.

Känner att forskningen institutionen bedriver är mycket intressant för mig personligen så känner att jag skulle kunna ha saker att diskutera med både forskare och doktorander om det är så. Har ju alltid älskat biologi och gillade även mikrobiologin på gymnasiet.

Jag tror att jag skulle passa in helt ärligt. Jag vill ha den här tjänsten! =)
Har någon timme på mig att förbereda mig och så, slipper stressa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0