Varför?!?!

Idag är det sista dagen att lämna svar på lägenheten jag var och kollade på i lördags. Ska jag vara ärlig så var vardagsrummet fint men köket var litet och jag gillade inte energinerna som fanns där. Man ska kunna komma hem och slappna av och känna att det är fridfullt. Men jag gillade inte stället hur fint än badrummet var. Dessutom är hyra,el och vattenläget inte så lockande samt att man ska betala en massa för att tvätta. Dessutom ligger den så till att inom en snar framtid kommer Uppsalahem bygga hus mitt utanför köksfönstret där man nu har bra utsikt.

Men jag är lite förbryllad över att ingen före mig i kön tackat jag ännu. Jag har plats 7 och ska jag vara ärlig, jag vill ju slippa tacka nej för det får man bara göra 3 gånger under en 6-månadersperiod. Så kan man tacka ja men ändå inte får den så är det ju bättre hahaha.

Så nu tycker jag att de andra ska göra något åt saken annars...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0