Tror jag hade socker/fetma-chock igår

Ja jag syndade grovt igårkväll hos mamma. Åt av hennes och brorsans kebabtallrikar. Det var inte mycket alls men jag fick lite panik och småångest för att jag ens hade testat. Så jäkla gott var det inte och min mage var inte glad efteråt kan jag ju säga. Så trog till gymmet och späkte mig själv på crosstrainern i 40 minuter och gjorde av med ca 450 kalorier. Sen var jag lite lugnare, eller?

Nej knappast, tror jag drabbades av nå socker och fetmachocknär jag kom hem. Kunde inte sitta still, satt och garva och ingenting fungerade som jag ville att det skulle göra. Aja kvällen tog ju slut såsmåningom och jag somnade som ett litet barn haha. Helt slut men var ingen jag kände av innan jag la huve på kudden!

Magen är fortfarande lite kass såhär på morgonen så idag blir det inte ett steg över dieten som jag måste hålla i några dagar till. Kanske drar till gymmet idag med bara för att vara extra säker att allt jag åt igår förbränts hahha.

Känner iallafall att idag är en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0