Torsdag redan

Veckorna går och går och går. Måndag sen är det fredag och snabbt som sjutton passerar helgen också. Denna vecka verkar inte vara något undantag från det.

Jag håller på å gör mig iodrning för att åka till syster och se på deras nya lägenhet men framförallt för att hjälpa henne plugga. Jag vet inte ens vad jag ska kunna hjälpa till med men ja är det något jag kan så är det att plugga. Måste börja hjälpa bror min med spanskaläxan också då det tydligen inte går så jättebra. Få se om han kommer hit nästa vecka då det är lov nu.

Efter så ska jag dra till friskis. Antingen ett SB pass eller så blir det gymmet. Få se när jag tröttnar på å hänga i Gott(brott)sunda. Måste erkänna att jag inte precis är överlycklig att min syster flyttade dit. Känns som en garanti för att bli rånad, nedslagen eller våldtagen. Peppar peppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0