Torsdag igen då

Godmorgon! Det är nämligen en mycket god morgon. Jag har sovit som en prinsessa bortsett från att det tog en stund att sova men jag skyller på fullmånen. Den brukar påverka lite men inte så mycket denna månad tydligen, det tackar vi för!

Lite roligt med datumen idag. Den 11e i 11e 2011??

Nu ska jag packa ihop lite grejer. Ska med mormor och shoppa lite. Jag behöver även ett par gummistövlar tills på lördag och jag vill inte lägga ut en förmögenhet på dem heller. Ö&B blir nog bra =)

Vill bara visa minsta skrutten som vi var barnvakt till igår. Benjamin som är lite över 1 år. Åh nästan så jag blev sugen på å skaffa barn haha. Vad är det för fel på mig nu då? =) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0